Meist

8500 töötajat
50 ettevõtet
25 riiki

Berner Group on rahvusvaheline kaubandusettevõte, milles tegutseb ligikaudu 8500 töötajat üle 50 ettevõttes 25 riigis. Albert Berneri asutatud otsemüügifirma Berner on juba üle 60 aasta tuntud oma kvaliteetsete toodete, individuaalse teeninduse ja laialdase asjatundlikkuse poolest ehitus- ja autotööstuses, samuti tööstuses üldiselt. Kui on vaja valmistada midagi uut või hooldada midagi, mis on juba olemas, hoolitseda rajatiste eest või remontida sõidukeid, pakkuda garaažidele põhiseadmeid või prognoosida, kuidas hoida ettevõtteid ajakohastena: Berneril on õiged tooted ja lahendused iga projekti jaoks. Berneri tootevalikus on üle 75 000 tooteartikli. Lisaks laiale tootevalikule pakuvad Berneri eksperdid klientidele mugavat ja terviklikku teenust alates põhiseadmetest ja toodete hankimisest kuni müügijärgse teeninduse osutamiseni.

Pereettevõte

Autentne, vahetu ja kättesaadav

„Berner Groupi muudab eelkõige eriliseks tõsiasi, et see põhineb alusväärtustel, mida minu vanemad mulle edasi andsid selle kaudu, kuidas nad oma elu elasid. Minu isa Albert Berner näitas, kui palju julgust ja entusiasmi tal oli väljakutsega tegelemiseks alates päevast, mil ta 21-aastaselt ettevõtte asutas, ning see ei muutunud ka järgnevate aastakümnete jooksul. Mind paneb uhkust tundma, et vaatamata oma edule ei kaotanud ta kunagi sidet oma juurtega. Kiirenduse, digitaliseerimise ja ümberkujundamise aegadel on pereettevõtjana olulisem kui kunagi varem olla autentne, vahetu ja kättesaadav. Olen pühendunud nendele väärtustele ja võitlen nende eest iga päev!“

Christian Berner, Berner Groupi tegevjuht ja omanik

b.brave (ole vapper)

Julgus võimaldab meil aktsepteerida oma vigu, söandada ette võtta midagi uut ja saavutada koos oma eesmärke.

Usume kindlalt, et saame oma kliente edukamaks muuta vaid siis, kui püüdleme uute asjade poole ja käime ajaga ühte sammu. Seetõttu tegelevad meie töötajad iga päev uute ideede ja lahendustega meie toodete ja lahenduste arendamiseks, alates uutest praktilistest tööriistadest ehitajatele kuni tööstusele mõeldud õrnatoimeliste keemiliste toodeteni. Kõik, kes proovivad midagi uut, võivad mõnikord ebaõnnestuda. Aga see ei hirmuta meid, sest ainult vapraid saadab edu. Seega on meie moto alati: b.brave! (ole vapper)

b.hungry (ole näljane)

Me oleme Saksamaa „Mittelstand“. Me saame kõik tehtud. Olles täis pühendumust, saavutame oma eesmärgid iga päev. Just tänu sellele on Berner Groupi töötajad jõud, mida võib usaldada.

Mis iganes suunas turud muutuvad, mis tahes uued trendid tekivad ja klientide nõudmised süvenevad – meie oleme kõikjal sündmuskohal, kuid mitte ainult – oleme ka alati samm eespool. Me näeme uusi suundumusi kui võimalusi. Sel põhjusel oleme võtnud endale kohustuse oma ettevõte digitaliseerida ja oleme selle lühikese aja jooksul täielikult ümber kujundanud. Meie müügiasjatundjatele mõeldud digitaalseadmete, kliendikesksete võrgumüügikanalite ning optimeeritud ostu- ja tootehalduse abil jõuame hõlpsasti oma klientideni, kus iganes nad ka poleks.

b.connected (ole ühenduses)

Meie jaoks tähendab võimalikult palju ühenduses olemine kõige tõhusamate lahenduste leidmist teadmiste suurendamise kaudu. Berner Groupis toome kokku osakonnad, kaubamärgid, tarnijad ja kliendid.

Erinevates tegevusvaldkondades ja -kohtades on meie töötajad üksteisega seotud ja töötavad ühe meeskonnana, ühe ühise üksusena. See on kasulik nii meie klientide kui ka iga üksikisiku jaoks – nende ühendatud edu jaoks – ja see tähendab ka meie ettevõtte kõikide tegevuste optimeerimist. Kuigi meie üleilmne tarnevõrk tagab meie klientidele kiire ja usaldusväärse toodete kohaletoimetamise, on meie 5500 müügieksperti iga päev kohal, meie klientide lähedal. Mõistame oma klientide äritegevust, oleme nende väljakutsetega kursis ja saame õigel ajal pakkuda täpselt õiget lahendust.

b.responsible (ole vastutustundlik)

Pereettevõttena paneme suurt rõhku vastutustundele. Berner Groupis tähendab see jätkusuutlikku mõtlemist, vastutustundlikku tegutsemist ja tagajärgede aktsepteerimist.

Vastutuse võtmine mängib olulist rolli meie ettevõtte kultuuris. Soovime töötada mitte ainult lühiajalise kasumi nimel, vaid peame alati meeles pidama oma tegevuse kaugmale ulatuvaid tagajärgi. See on meie jaoks oluline nii seoses keskkonna kui ka jätkusuutlikkuse valdkonnaga, arvestades ettevõtte ressursse ja ka seda, mis puudutab meie sotsiaalset pühendumust.

Meie jaoks oli meie 60. sünnipäev võimalus võtta veel suurem vastutus ühiskonna eest.

b.real (ole tõeline)

Vaatamata kõigile meie muutumistele ja pidevale arengule ei ole me kunagi unustanud oma juuri. Berner Group on aus, realistlik ja usaldusväärne ning jääb ka tulevikus selliseks.

Need väärtused jäävad meie firma vundamendiks, mille andis meile edasi meie asutaja, Albert Berner. Tema kehastab neid väärtusi rohkem kui keegi teine. Ta on oma elus palju saavutanud ja kogu oma edust hoolimata suutnud üht – jääda realistlikuks ja ausaks ning alati oma sõna pidada. Ja see on just see pärand, mille ta on edasi andnud Berner Groupile ja selle töötajatele. See on just see ettevõtte kultuur, mida me kehastame ja mis teeb meist tänapäevani meie klientide jaoks usaldusväärse partneri.

b.proud (ole uhke)

Meie varasem edu viib meid edasi tulevikku. Me usume seda Berner Groupis kogu südamest.

Meie lähenemine: oleme pikemas perspektiivis jätkuvalt edukad, kui oskame uhkusega vaadata tagasi oma varasematele edusammudele ja kogemustele ning kasutada neid kui edasiviivat jõudu ja motivatsiooni tulevikuks.

See on see, mis teeb meid uhkeks oma 60-aastase ajaloo ja traditsiooni üle – tegemist on kogemuste ja teadmistega, mida meie pikaajalised, rahulolevad kliendid teavad ja hindavad. Tänapäeva kiirel ajal, mil maailm teeb läbi nii palju põhimõttelisi muutusi, seisame kindlal vundamendil.

Veel teavet Berner Groupi kohta siin